Nu tog min arbetsdag slut :p

Nå nu är hela väggen svart, dock är den inte klar, men nu känns det
bättre att hela väggen är målad iallafall , så jag avslutar dagens målande :P
Imorn kanske jag åker och köper nån billo roller och rollar genom väggen
några varv :P
Höhö, eller så fortsätter jag fint med dom som sög pung :b


Tidigare idag när jag satt ute och rökte kom detta lilla charmtroll och gosade med mig ;)


Lilla DegiZ<3.
Han var så gosig och söt, hoppade upp i famnen och det :)
Lite ensamtid fick vi också, skönt:)
Förhoppningsvis vill han vara inne mer nu till vintern när det blir kallt.
Kanske, kanske blir han som förut igen då.....lika gosig och söt.


Ska kolla runt lite ifall jag missat nåt :P
Höres snart igen!:)

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0