Nattmys <3

Myst på och kikat film. Drog nåt varv på byn också.
Nu ska vi väl fortsätta glo film och mysa :)
Egentligen borde man gå och sova, är ju rätt sent, men ääh :P


På måndag ska jag in till stan igen, ska på möte, men denna gången tar jag buss.
Börjar bli jobbigt att köra hela tiden :P
Hehe. Förhoppningsvis har vi inga ärenden i stan på länge efter måndag.
Hoff, man får bara ångest av att vara där. Jag längtar jämt hem till byn när jag är i stan,
fast jag bara varit där nån minut :P hehe

Grymt intressant.

Näpp, nu ska jag stänga av och fortsätta mitt mys med min älskade pojkvän<3


Vi hörs imorn!

Ha en trevlig kväll, sov gott när ni ska!:)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0