Natti natt, Sov gott !

Suttit och kollat nån jävla dokumentär om nån satans gubbjävel som
tror sig vara Gud.

Hoff blev måttligt less och irriterad så jag stängde av skiten!
Har precis intagit min receptbelagda nattmedicin...ska skriva klart
detta inlägg och sedan studsa i sängen och läsa boken...flådigt om inte annat.

Får se vad morgondagen har att erbjuda då.
Ska seriöst, och nu menar jag allvarligt, ta den där jävla promenaden runt sjön!
Kan ju belöna mig med en choklad efteråt hahahahahahahahahah, eller så skojade jag!

Nåväl kära vänner och ovänner, ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott när ni ska!

Vi hörs imorn!:)




<3<3<3


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0