Mycket text så här på morgonen.

Gjorde lite te, känner mig ännu lite trött, men inte så trött så att jag
hade kunnat gå och sova.
Har haft avslagen mobil också nästan hela helgen...
Slog på den nyss...svärmor undrar om jag kan köra nå byråer åt henne imorn,idag, senare...
Vid tio tiden...hm ,...den här damen kommer nog ligga och snarka då ! :P
FÖrhoppningsvis..eller hade ju vart fint om man kunde vara vaken till typ lunch och ta en
timmes vila då :P
Men framtiden är svår att förutspå.


Kommer bli mysigt här tror jag...jo, eller rummet kommer kännas mindre iallafall
nu när en vägg kommer bli svart.
Hoppas det blir bra bara...brukar som gå snett på nåt vis när jag ska göra nåt :P
Oftast :P
Dom gångerna det går helt felfritt är inte många :b



Glott runt på lite bloggar, inget nytt, tillslut hamnade jag på Toffies garagesida och började glo på
stylade bilar istället :P Är ju också kul:b
Höhö.

Nåjo men ska kolla runt lite...kanske testa sova....:P

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0