Musik i all ära! :b

Hjälpt svärmor med en del grejer, for på OK och inhandlade snus.
Nu sitter jag här och hinkar i mig kaffe och lyssnar musik :)
Lyssnar inte musik desto mer än i bilen, men ibland får jag
nå ryck och kan lyssna musik hela dan utan att göra något annat.
Rätt mysigt det med.
Sen det bästa som finns, är ju att vara tyst en HEL dag, inte säga ett enda ord.
Dock anser ju Toffie att jag är otrevlig, så det blir inte så mycket sånt nå mer...
Men ibland kommer det, då är jag verkligen tyst.
Och fyfan vad skönt det är!!!! :) höhö

Grymt intressant, ja.



Tack till Brandy<3 som fick mig att gilla denna låt ;) <3

Jo, jag är som lite off det där med ny musik, gillar oftast inte den musik alla andra
lyssnar på, men vissa låtar kan jag fastna för, som den här :P
Också väldigt intressant jag vet :)

Jaoo..men ska ut och blossa.
Vi hörs :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: brandy

De är luuuuugnt fisken!! tihi! :D saknar dig hjärtat! Love yuuuuh! <3

2010-09-04 @ 23:35:54
URL: http://brandyinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0