Lördag .

Tror inte jag pallar dra till stan idag faktiskt, eller får se.
Hade behövt åka dit i vilket fall som helst, men just nu känns det oerhört jobbigt när jag tänker
efter :P
Höhö.
Men hade behövt en del grejer därifrån.
Hoff vad jag ska vara jobbig ibland :b

Hade ju vela hälsa på mina pojkar, men när Liam är sjuk är det väl ingen vits.
Stackarn ligger nog mest och vilar hela tiden.
Lillhjärtat!<3


Nå men ska dricka lite kaffe och ta och bestämma mig för hur jag ska göra.
Blir nog att jag sticker in en snabbis...
Men jag kommer inte ha tid att hälsa på nån , så ni vet :P
Åker raka spåret dit jag ska , sen raka spåret hem;b
Snacka om att ha blivit en tvättäkta bybo! :)

Nästa gång jag kommer hälsar jag på ;)

Vi hörs snart!:)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0