Kvällstripp.

Tog en liten tur med Tina till Soppero för att hämta Glenn.
Väl framme börjar jag minnas lite från när jag var liten,
visar sig att jag varit ofta där med en gammal vän, vi brukade bo
i husvagn utanför huset...
Yepp, mer än så behöver jag ju inte berätta...kan ju vara känsligt.

Nåjo, har ju det där mötet imorn, men ska ringa och skjuta upp det.
Pallar fan inte åka till stan hela tiden...
Nåväl, vi tänkte iallafall åka med pojkarna till Leklandet när
jag kommer till stan igen...
Blir nog slutet på veckan....man håller sig borta från stan så mycket som det går...:P

Jeje, men nu ska jag borsta brownisarna, klä av mig och gå och lägga mig med min älskling.
Hörs imorn.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0