Kan icket sova.

Somnade i tid, somnade bra, sov bra (utan medicin), tills för nån timme sen.
Bara legat och vridit och vänt osv osv...
Lyssnat radio. Jobbigt när man har någon bredvid sig som sover hur bra som helst..
Så efter ett tag gav jag upp , klädde på mig och satte mig här :b
Ingen idé att ta nån medicin nu, lär ju sova hela dan då :P

Är väl lika att jag satte mig här, har ju inte uppdaterat desto mer i helgen.
Kan ju kanske tillföra något nu...

Har iallafall varit en lugn och skön helg.
Inget stress, ingen ångest, ingen bakis, ja ni vet...helt perfekt!
Så det jämt ska va! ;)
Ibland får man slira till det lite ;P höhöhöh

Nu vette tusan vad som sker, ska nog göra lite te, glo runt lite, vänta på att nyheterna börjar :P
Och sånt där roligt :b

Hörs snart igen:)



DegiZ väntar på att få gå ut igen ;b
<3<3<3


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0