Jag har mina TANTperioder! :)

Suttit och stickat ett tag nu :) Blir en till mössa till svärmor.
Hon har kommit med lite garner här för ett ganska bra tag sen ,
så det är väl lika att börja, går dessutom fort som satan att göra dom där mössorna :P

Ska även och inhandla lite garner till mig själv, ska sätta igång och sticka nån
halsduk eller så nu till vintern, kan behövas :)
Sen ska jag ta tag i det där med tumvantar, har ju stickat ett par en gång i mitt liv, kan
inte vara så svårt som jag tror att det är, tur att man är lättlärd iallafall ;)

Yes, mommovarning där va!


Nå nu då ?
Jag vet inte, ska fortsätta sticka ! :P


Puss på min lilla Liam!<3

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej! Kolla gärna in min dagens shopping och outfit och tala om om du gilalr det! :)

2010-09-02 @ 19:29:01
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

oo vilcken sööt bild <3:p

2010-09-03 @ 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0