Jag har inget liv ;p

Tänt lite ljus, gett godis till katterna och så myser jag på här för mig själv :)
Druckit några koppar kaffe och tagit nåt bloss:)
Svärmor var förbi med en ny dvd och förstärkare och grejer, så det ska
Toffie få koppla när han kommer hem igen, jag orkar inte börja iallafall :P
Höhö.

Ska ta en dusch här snart också, fixa till mina ögonbryn och slänga i lite
färg på dom också, kan behövas, dom syns knappt ;p
Funderar på att börja med att flytta in skorna i skrubben också...är ju ett litet jobb i sig det med,
veta vart fasen man ska lägga allt osv osv :P
Blir nog några turer ner i källarn skulle jag tro :p

Jajo, men ska hoppa i den där duschen nu, hörs snart igen:)


Fyndat på Bumerangen, endast 40kr:)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0