Jaaa aaaa...

Varit efter nån skogsväg och justerat extraljusen.
Blev ju bra, for mot Soppero hållet och kikade ifall dom funkade på lite mörkare ställen,
och det gjorde dom :)
Härligt, nu ser jag nåt ;p

Toffe tidigare idag när han monterade
extra ljusen :D


Annat då ?
Vissa av kläderna har ännu inte torkat, så fick lämna kvar dom där nere och skriva
i bokningslistan att jag endast har torktid till tolv...jo..
Man blir som lite less....i varje tvättstuga jag tvättat kläder, då har det alltid
varit NÅGOT som varit trasigt, aldrig nån tvättstuga som varit  felfri.


Nu ska jag dricka en sista kopp kaffe, sen blir det nog att hoppa i säng och
lösa lite korsord.
Får se om jag återkommer nåt mer idag :P

Ha det bra så länge!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0