Inget intressant inlägg iallafall!

Godmorgon!

Vaknade vid halv åtta, gick upp och tog ett bloss, sen kunde jag inte somna om mer.
Så jag klädde på mig och gick och satte mig här :b
Låg och tänkte på hur man kan möblera om här hemma, väl därför jag blev pigg och inte
kunde sova längre :P

Idag måste det städas iallafall. Och nu finns det verkligen mycket att göra!
Kul!
Roligt och se resultatet sen :)
Nog för att jag aldrig brukar bli nöjd , men ändå :P hehe ..
Vill ha en ny soffa, en ny tvbänk nytt typ allt :p
Det kommer , det kommer ....
Ska bli grymt nice och få hämta bort grejerna från sthlm sen...
Kan det inte bli vår nu ???

Jojo, men ska göra lite te, vi hörs väl snart igen :)

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0