Idag är det fredag! ;b

Maten är intagen, blev gött!:)
Toffie skulle få besök, efter det ska vi ut och kika var
det är T ska röja lite skog...i brist på annan sysselsättning :P
Skönt att vara nykter nån helg iaf ;b Inte nu för att det blivit så värst mycket nu
på senaste, men ändå.
Glömde till och med bort att det är fredag idag, då är man alltså inte så brydd om att
inta alkohol eller ej.

Solen skiner fortfarande:) Dock tycker jag att det är lite kyligt.
Jag har då börjat gå med långfillingar ! Skönt!

Toffie påpekade precis att jag skriver många inlägg per dag i bloggen :P
Svarade att jag måste ju, när jag helt plötsligt fått hur mycket läsare som helst ;)

Jaaao, vad ska ni göra i helgen då ? :)



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0