Hemma i byn igen ! <3

Hej mina vänner och icket vänner!


Kom hem till byn igen för en stund sen, behövde inte köra ensam tillbaka till byn iallafall:P
Plockade upp Emil också och körde hem honom :)


Nåväl, när jag kom till stan for jag direkt och hämtade upp mamma, storebror hakade också på,
gick på banken och så fixade jag en sorgbukett...
På fredag är det begravning:( Ett sista farväl blir det...

Träffade min Mimmi, så roligt att få se min bajsrumpa igen!
Vi pratade och drack kaffe, och kramades! Det är det bästa jag fått på länge!
En kram av Mimmi! <3<3<3


Hälsade även på min Dörrmatta och hennes vilda barn ;) <3<3<3
Vi skulle boka hotell och det, men det var nåt tjorv med kortet, så
vi skulle fixa det imorn istället :)
Jo.




Nåjo men nu ska jag minsann göra lite kaffe!
Vi hörs snart igen ! :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0