Hej på er!

Tar som sin lilla tid för Toffie att ladda upp dom där skogsbilderna :P
Nå det kommer väl det med :)
Toffie har ledigt nu nån timme för att träffa läkaren klockan ett.
Hoppas allt går bra, men det ska det göra :)
Skönt när han får börja med körkortet igen, så slipper jag köra bil 24/7, jag
älskar verkligen att köra bil, men nu har jag faktiskt tröttnat på det lite grann :P
Hööhööööhöö..

Har som ni kanske märkt inte haft desto mer lust att skriva här dom senaste dagarna ...
Bara varit lite off så där...men det ska nog gå över det med :P
Toffie har gjort kaffe, så ska hinka i mig det nu, jag återkommer väl sen när jag
fört tillbaka gossen på jobbet :)

Nå vi hörs :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0