Hej nu är jag vaken!

Godmorgon, godmorgon!

Vaknat för en liten stund sen, pratat med min DörrMatta<3.
Längtar till helgen när vi får ses igen :)
Eller ja, till imorn, för då kommer hon hit, då ska vi boka
hotell och flyg ;)
Och på lördag åker jag in till stan ;)
Mys!<3


Läste ut boken igår, hoff vad less att jag också ska hitta alla såna där böcker!
Fast det är ju klart böcker som är sanna gillar jag ju, men i detta fall var alla
s.k "sanna" böcker en fet jävla bluff!
Yeah yeah , sluttjatat om det!!

Tror bestämt att jag ska värma lite mat från igår, det är ju lunchtid nu , och
Toffie kommer väl också hem på lunch snart :)

Nåjo, men jag återkommer :)
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0