Hej hej hemskt mycket hej!

Varit på Konka och köpt lite mat.
Kan behövas. Jo.
Har bara druckit te och kaffe idag, så lite hungrig är jag allt.
Gudars skymning så intressant!


Pratat med pappsen här tidigare också, jag och Toffie åker dit
imorn och kommer hem på lördag kväll.
Känns som att det är på tiden att Toffie träffar farsgubben också :P
Nog för att dom träffats tidigare, men då var vi ju inte ett par ;p
Hoff, ska bli skönt att åka dit en sväng, får Toffie och pappa snacka bilar och motorer
bäst dom vill, jag ska dricka kaffe och snacka med Aila :)

Mamma kallade just mig för senil på fb.
Ja jo kanske. Glömmer saker rätt ofta och rätt så lätt nu förtiden..
Det är väl åldern I guess.. ... . .

;p


Nåjo, ska passa på att glo runt medans det finns batteri, återkommer sen :)


Engång var jag blond.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0