Heeeej :)

Tack för tipsen ! :)
Jag hatar verkligen dom där myrkrypningarna!
Jag har det varje kväll jag ska sova, så jag har blivit van, brukar gnida fötterna
mot varann ett tag, men ibland är det mer än vanligt och då hjälper fan ingenting!
Som igår, gick ju över till ena armen också!
Haha, jag var inte så glad i natt när jag inte fick sova ;)

Sattte iallafall en yllesocka på den fot där krypningarna var flest, la mig under täcket igen och gned fötterna:P
Öppnade fönstret också och hade fötterna utanför täcket, så dom blev lite
kalla , efter ett tag somnade jag iallafall :P
Och vaknade nyss :P

Ja...tänk så mycket konstigt man råkar ut för som människa :P
Är det inte det ena, ja då är det , det sjunde ;b

Nåjo, ska lägga igång lite kaffe, vi hörs snart :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0