Hårda bud!

Vart på Konka och inhandlat lite käk.
Idag får Toffie laga käket, dock blir det ju bara räksallad, och det
är ju enkelt, så han kan gott göra det ! :)
Hårda bud här !

Hojja var ute och rökte nyss och kelade lite med Degiz, är
det nån som vet på ett ungefär vad det kostar att söva ner honom och raka honom hos
veterinären ? Nog för att jag bara kan ringa dit...men ändå..
Han har såna jävla tovor som heter duga! Lyckades dra lös en..
Tror fan att det gör ont för honom att ha dom där tovorna...stackarn!

DegiZ tigger om att få gå ut <3


Nå jag vet inte så mycket mer, fotade nån bild på lillskiten :P


Hon är lite skelögd :P
Höhö.


Men att nu ska jag betala lite räkningar och sätta min man i arbete!
Vi får höras sen :) 

PÅ ÅTERSEENDE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0