Han har gjort det igen !!

Precis vaknat, Tina ringde.
Ja alltså man slutar aldrig att förvånas!
Jävla pappskalle ! Förstår du inte att det är barnen du sårar ?
Om det är Tina du vill åt så gör du det på jävligt FEL sätt.
Fattar du inte att det är barnen som får lida????
Nä det gör du inte, för vi alla vet ju att du inte är speciellt begåvad.
Att dessutom tala så som du gjorde inför barnen ?
VART FAN HAR DU DINA JÄVLA HJÄRNCELLER???
Eller har du ens några??? Jag tror på det sistnämnda!
Gör fan ont i hjärtat att varje gång behöva höra sånt här.
Du är ta mig fan sjuk i huvet !!!!!!!
Sök hjälp !!!!


Nä hoff..nu blev jag fan lack.
Tur att barnen har andra kärleksfulla människor runt omkring sig.


Nu ska jag tvinga min man att göra kaffe :P

På återseende!

Kommentarer
Postat av: peka

Fick rysningar trots att jag inte ens vet vad han gjort. Tyvärr så är det ju många barn som får lida för att föräldern/föräldrarna inte kan hålla sams :(

2010-09-19 @ 18:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0