Haha!

Jag brukar inte kommentera i dom där "kändisbloggarna", men
var in på den där fjortisen Paows blogg.....omg, hon tyckte det var fult med sneakers och
att man inte kan anställa någon med piercingar eller tatueringar....????
Herreguuuud! Och att man inte ska använda mössa på arbetet, jovisst, det kanske inte är så himla trevligt
osv, men finns faktiskt arbeten där man behöver ha mössa på ..jaa ni fattar säkert vart jag vill komma.
Sen tyckte hon att man inte ska ge jobb åt tjejer med slöja heller...

Alltså det är ju faktiskt deras religion.
Bara för att dom bär slöja betyder det ju inte att dom arbetar sämre än någon annan
som inte har slöja.
Nä hoff....blev lite lätt irriterad där...





Har inte satt igång med disken heller, har bara suttit här framför datorn och
glott.
Jag orkar nog inte göra något...kanske sen :P
Måste på konka iallafall och köpa en nappflaska och kattmat.
Jeps.
Nappflaskan är till BebiZ, och inte till något annat. Så ni vet.


Nu ska jag ta en påtår!
På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0