GRYMT INTRESSANT!! ;p

Nu är jag äntligen klar !
Fast det ska bäras ner grejer i källaren, men det får fan Toffie göra, eller så gör jag
det imorn, nu är jag fan helt slut :P

Så här såg det ut när jag påbörjade mitt lilla sko-projekt :P



Och nu när det är klart :)


Några skor i skrubben.


Några står i skohyllan...


Och några är här :P
Alla skor fick ju inte plats i skrubben.


Men så som det är nu, är ju mycket bättre än det var förut.
Hoppas Toffie blir glad när han kommer hem :)
Jag SLÄNGDE till och med ett par stövlar!
Det ni!
Nu är jag nöjd över mig själv :p

Tänkte väl ta och tagga ner nu lite, koka lite te och kika tv.
Vi hörs väl sen :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0