God eftermiddag! :)

Alldeles nyss anlänt hem.
Tog raka vägen till ÖB, när jag var klar där, styrde jag PLU mot Coop.
Skulle handla tacos, men blev akut b-nödig så det blev bara lite färg och en skiva ;)
Hahahaha! Snyggt om man hade gjort i brallan :P HÖhöhöhöhö

Yäääh...hittade ett par snygga dynor till stolarna nu iallafall :)
Så nu behöver jag kanske inte vara rädd för alla smutsfläckar som kommer från grabbarnas
kläder :P
Får se om jag börjar måla idag, annars börjar jag nog imorn.

Försökte hitta det där kakeldekoret jag pratat om där på coop, men nödigheten gjorde sitt,
jag pallade inte leta ! :P
höhö.
Får se om vi tar en vända till Dollar nästa vecka, jag och min sjukling<3 (Tina)

Jojo, men ska packa upp grejerna.
Hörs snart:)



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0