Glidit på byn :)

Godafton!


For ut på byn med PLU och gled en stund, mysigt när det är mörkt, och så var
det dimma :P Jeeeee...

Nu sitter vi bara här och glor på fyran, handlar om valet igen, som vanligt.
Jag vet iallafall vad jag ska rösta på nu.
Jodå.

Provade löshåret, men det var lite för ljust , men det är ju bara en baggis, går ju att
färga om sitt hår om inte annat.
Jo. Det kan ju du fixa Tina ;) <3


Ja alltså kära läsare, nu står det stilla i skallen igen.
Ibland har jag hur mycket som helst på hjärtat ...
Ibland är jag tom. Ibland är mina hjärnceller på semester.
Men jag förstår dom, dom behöver ju också ta lite ledigt ibland....

Näää...slutsvamlat! Ska läsa lite bloggar!
Vi hörs!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: dörris

JAJAMÄNSAN ;)

2010-09-09 @ 23:47:35
Postat av: Kicki

Fiiiint ;p

2010-09-09 @ 23:50:13
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0