Fint ute på byn :)

For ut på byn med PLU och gossen, gled omkring lite, hälsade på folk och tog en
cigg på folkan :P
Det ni!
Finns minsann "folkan" här i byn också !! ;) höhö

Min älskade vän Tinko och lilla Liam hade blivit sjuka :(
Så allt med bokningen och det ska vi ta imorn, när jag åker till stan.
Jo , jag får åka ensam som vanligt...men men Toffie stannar ju och jobbar så det är väl inget
att muttra över, vi får ju in cash ;)
Yeeeah!
Men ska fortsätta kika Postkodmiljonären ;)

Tantvarning yes! ;)

Nåjo, hörs snart! :)





På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sofie

På folkan brukade vi stå och tjuvröka och vara busiga,

på den tiden när jag ännu bodde kvar ;)

Och folkan, den har du ju bara tvärs över vägen, ju :o)

2010-09-04 @ 09:34:39
URL: http://caspina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0