Ett nytt inlägg.

Har precis varit och hämtat hem min älskade gosse.
Vi glor tv i soffan och dricker kaffe:)
Katterna är också här och myser, eller ja, inte Degiz, han är ute som vanligt. Hehe.



I vanlig ordning orkade jag inte gå ut och fota :P
Haha, jag skjuter upp på saker och ting nu, jag är i en sån period vettni...
Har inte orkat diska heller;p


Får se vad vi hittar på ikväll, dom senaste dagarna/kvällarna har vi varit och glidit :)
Så mysigt att vara ute och glida när det är kolsvart ute :p
Härom dan var vi i Kuoksu och kollade läget, och igår åkte vi till Lainio och snurrade.
Mysigt!
Tycker även om att kolla på alla hus och stugor :p
Vissa har det så fint! Höhöhöhö.

Jaaaaoo...men nu ska jag ta lite mer kaffe !

Hörs!:)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0