ETT ÅR!<3<3<3

Den 19/9 förra året, tog jag taxi på fyllan till byn för att vara med Toffe.
Taxin kostade 1300, men det var värt varenda liten krona!
Efter att ha strulat fram och tillbaka ett ganska bra tag, bestämde vi oss för
att bli seriös med varandra, och så blev det också ;) <3

Du gör mig lycklig älskling, du gör mig hel.
Du gör att livet känns lite lättare då det är tungt.
Du är helt enkelt bäst!
Jag vill leva med dig tills jag dör.
Du ska vara far till mina barn, och du ska (förhoppningsvis) vara min
tills döden skiljer oss åt!



Jag är verkligen kass på att uttrycka känslor, men jag hoppas du förstår
vilken underbar kärleksfull människa du är!
Hur mycket jag faktiskt ÄLSKAR DIG!
Min älskade Lars Kristoffer Fredriksson!


TACK FÖR ATT DU FINNS!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0