....:....:....:....:.....:......

Haha nu blev jag också sugen på byta design när Ia håller på så mycket :P
Men att byta och få något nytt är ju kul, synd bara att man är så
jävla sämst på det!
Haha fan också, nu ska jag också gå och snöa runt om jag hittar nån snygg gratisdesign man
kan låna :P Dock är man ju väldigt noga med det där...oftast är det ingen som duger :P


Yeah, grymt intressant!


Nåjo svärmor var förbi på en kaffe också.
Trevligt!
Bebiz ligger i famnen och Tarzan sitter i fönstret och glor ut.
SLäppte ut Degiz här för en stund sen också.
Måste verkligen ta tag i hans päls nu, fan skämmigt att folk ser honom ute så där :P
hoooja :D
Blir iaf att ringa veterinären så får dom göra det.




Nånå, men ska glo vidare här lite.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Häärligt! Jo det är helt okej med mig. :)

2010-09-01 @ 11:57:33
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0