En till paus :P

Haha, kom på att jag hade en blåbärspaj i frysen :P
Så nu är den i ugnen, ska väl vispa såsen här snart..
Jag har väl kommit halvvägs med kaklet , det tar sig sa mordbrännarn!

Den där förkylningen jag pratat om verkar inte ha brutit ut än, dock väntar jag
på den, som ett litet barn väntar på tomten på julafton...
Nä kanske nu inte riktigt så...
Men börjar fundera på om jag kanske håller på bli sjuk när
jag är så "svag" och trött...
Lär väl märka...

Nu börjar Idol också...ska mysa framför tvn med min paj :P
Göra klart dekoren i reklamerna ,,,blir nog bra..
Toffie är nere i källaren och plastar Vinsas kofångare..
Lite egen tid var faktiskt skönt :P
Hahaha nog för att jag har det rätt ofta men ändå :P
Nä hoff...nu ska jag sluta svamla och lägga några rutor ;p

Hörs snart :)



Tarzan och Bebiz som förövrigt röjer i kartongen som
dekoren kom i :P
Mina vildingar!<3

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0