En massa onödigt skit...

Kunde inte somna om, lika bra är väl det, då kan jag gå ner i källaren med lite skrot.
Fixa ögonbrynen som jag inte orkade göra igår :P
Bara rå om mig själv, helt enkelt :P
Pratat med min vän Tinko<3 för en stund sen också, känns alltid lika bra
att få höra hennes röst :)

Bebiz ligger här bredvid, tror hon blivit "mammas flicka" :p
Hon följer efter mig hela tiden och vill alltid sova med mig ..
Lilla charmtrollet då! Toffie brukar hon vara hos,mest när hon smörar och vill ha käk;) hehe nä men hon
gillar nog honom lika mycket som mig.
Men när det kommer till närhet och sova, då är det mamma som gäller :P hehe
ELLER Tarzan, dom är nog bästa vänner för livet. Så söta tillsammans, dock brukar Tarzan dra sig
undan när han vill vara i fred, och det förstår man ju , Bebiz är ju rätt busig när hon väl börjar :P

<3<3<3 <3<3<3


Värsta inlägget om mina katter :P Nå dom flesta skriver ju om sina barn osv osv..
Då kan väl jag få skriva om mina katter ? :p
Det är ju faktiskt mina barn ;p

Oh fyfan! Nu har hon fisit igen !!!Haha!



Nåjo, men tror jag ska koka lite mer te, kaffet får vänta nån timme till :p
Höres sen :)

På återseende!



Kommentarer
Postat av: dörris

*<3<3<3*

2010-09-23 @ 13:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0