En bra rubrik.

Jaa, läst lite bloggar, NINA din blogg är bäst!
Jag skrattar lika gott varje gång jag varit in och läst den , den där på NSD jo :)
Hehe :) Vi borde ses nångång på en kaffe tycker jag :P


Jeep, på lördag ska vi åka in till stan och göra bort lite ärenden och gå på
den där loppismarknaden eller vad det är :P
Orkar dock inte kolla nå Antikrundan, hela Kirunas befolkning lär ju vara där.
Sen ska jag träffa Leo och Liam!!!
<3<3<3
Saknar dom!

Leo sa tidigare idag när jag pratade med Tinko att jag minsann antingen ska komma
idag eller på lördag! Så på lördag blir det :)

Leo, Liam och så jag :)
<3


Nånå, ska mysa lite med min karl innan han ska sova.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Nina

hähä ja tackar för gratulationerna, håller med...min blogg är den enda jag läser...läser inte din blundar bara och klickar mej till kommentarerna.Ja en kaffe, om vi planerar det nu så kanske det blir i början på 2011? :D

2010-09-01 @ 22:55:43
Postat av: Kicki

Haha ja du gillar kommentarerna ;b

Dom är rätt roliga ibland :P hehe



Japp men då planerar vi en kaffe i början på 2011 då!

2010-09-01 @ 23:01:52
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0