Damen är på hugget!

Den här damen är på g nu, slängt på första maskinen, hängt sängkläderna ut på
vädring, satt igång kaffe, vad gör jag mer ?
Nå är iallafall på hugget nu, och ska städa om aldrig förr!
Fan vad kul ! :) haha
Eller det är roligare att se resultat sen...
Ska spraya alla stolsdynor, soffan och överkastet med lite vatten blandat med sköljmedel.
Blir bra, fick lära mig det av svärmor :)
Katthåren fastnar inte lika lätt i saker om man gör så :P

Nog gör ju allt katthår en lite äcklad, men vafan, tänk hur mycket äckligt vi har på oss osv osv...
Jo..

Nä jag hade inte tänkt skriva en novell om städning :P

Nu ger jag mig och fortsätter här istället :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0