Cykeltur runt byn :)

Nu är jag hemma igen efter cirka 1 ½ timme :)
Fyfan vad skönt det var! Kanske skulle passa på att cykla nu innan snön faller,
var fan inte ens jobbigt, eller jo, lite i uppförsbackarna kanske :P
Hehe.
Cyklade runt sjön, cyklade över bron och en bit in efter Soppero vägen, sen styrde jag cykeln genom villa kvarteren
och efter cyklade jag där vid OK osv osv..
Skönt var det iallafall ! Och kul att glo på folk och dom fina höstfärgerna, tyvärr fotade jag inget, var för upptagen
med att glo, bara glo och njuta av det fina vädret!


Mannen min har åkt en sväng med grabbarna till stan, vet inte riktigt vad dom skulle göra,
säkert nåt grymt viktigt :P


Tog här tidigare lite bilder på lägenheten, men jag vet inte om jag is lägga ut dom bilderna :P
Jag är grymt brydd om vad folk tycker om just inredning och sånt...
Jag gillar att ha det lite annorlunda...min egen stil, som jag trivs bäst med..
Och ibland kan det kännas att folk tycker jag har det fult hemma bara för att jag inte har det som dom:P
Yepp jag är störd!;p

Äh, ska ta en kopp kaffe och glo lite :)
Hörs snart igen :)



Saknar dig min Dörrmatta!<3


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När flyttar du till storstaden sthlm? :)

2010-09-22 @ 17:11:42
Postat av: Kicki

Så småningom.

2010-09-22 @ 17:14:27
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0