Börjar bli trött...

Äntligen varit och satt på den sista maskinen!
Blev några fler än jag trodde. Nånå, nu är det rent iallafall :)
Passade även på att boka in en tid nästa vecka :P
Orka med sån här tvätt jämt :P Äh man får skylla sig själv,
när man jämt drar ut på saker och ting !

Toffie är ute och skruvar dit extraljusen på bilen, jag fixar och donar här i vanlig ordning...
Fast tror jag ska ta resten imorn, så man har nåt att göra :)
Funderar ännu på vad jag ska göra med skorna, vill ju ha dom framme,
det är ju faktiskt mina favvisar!
Nååå...det löser sig sa han som sket i badkaret!


Nåväl, nu ska jag glo runt på lite bloggar och bara ta det lugnt, lägga på lite kaffe osv osv :)

Vi hörs sen :)


Toffie och BebiZ <3

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0