ÄNTLIGEN KLAR!

KAKLET FÖRE:


KAKLET EFTER:



Ser ni den där trälisten som är just under skåpen, ovanför kaklet?
Funderar på att måla den svart eller vit, vad tycker ni ?
Och om ni undrar över lådorna där längst ner så är det för att
vi väntar på nya :P
haha...har tejpat igen där så inte katten ska gå dit och
hitta på fanstyg :P

Nåjo det var det, sen funderar jag väl på att köpa nya handtag till skåpen också, men
det får vänta en liten stund, funderar på att köpa billiga fula handtag som jag sen målar om,
eller nåt, inte vet jag, det kommer det kommer :P
Men nytt ska det iallafall bli ;)

Jaja, min man är fortfarande inte hemma, jag har sparat paj till honom, men nu
funderar jag på att äta upp pajen!
Bara för att!!! :P

Jag gör nog så :P

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Peka

Häftigt :D

Tycker du ska måla listen svart, det blir nog snyggt.

Och kanske svarta handtag också :P

2010-09-21 @ 21:46:34
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Oooh vad snyggt!! <3<3<3<3

2010-09-21 @ 22:36:59
URL: http://someotherguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0