<3<3<3<3<3

Nu är min man hemma igen :)
Stackarn fick gå hem! Min mobil hade tydligen varit avslagen ? Voivoi,
äh fick han lite motion ;) hehe.

Vi sitter och glor Dansfeber och dricker kaffe.
Imorn ska vi och rösta, sen tänkte vi ta ett bad med tända ljus, vad mer vi ska hitta på
återstår att se imorgon bitti ;)
Tror vi mest kommer ta det lugnt, och vara som vanligt, kanske blir det lite mer
mys och så ;) hihi...

Nåjo, nåt annat då ?
Njaaa....har inte hunnit hända så mycket, ska ringa och prata med min mamma,
hon ringde när pojkarna var här, men hörde knappt vad hon sa när dom var så vilda :P
hehe.

Jojo, men jag återkommer väl sen, ska mysa lite med mina barn och min man <3






På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0