<3<3<3

Idag känns det bättre, mamma har fått komma hem och sånt.
Jobbigt när en så nära blir sjuk, men jag hoppas för allt i världen att lilla
mamma blir frisk och helt kry igen!<3<3<3


Haft besök av mina favvisar, Tina och pojkarna<3
Känner mig alltid lika glad när jag får träffa pojkarna, dom är vilda och busiga och stökar:P
Men det gör absolut ingenting!
Bara av att få träffa dom gör mig varm i hjärtat!<3<3<3

Massa kärlek!!!!<3<3<3


Tack förresten till alla värmande kommentarer och sms jag fått!<3



Får se vad jag ska hitta på nu, tänkte ju städa, men jag tar nog det till på måndag :P
Imorn ska vi mysa och fira vår 1årsdag :)
Toffie är förresten och klyver ved:P
Ska väl hämta honom här snart....

Nånå, nu ska jag ta mig tid att läsa lite bloggar.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: dörris

Älskar dej min parasit gris <3

2010-09-18 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0