Voi herra jumala!

Så fort man inte delar åsikt med någon annan, ja då är man plötsligt en dålig människa?
Haha ja herrgud, jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Vi låter det vara helt enkelt!




Inte gjort ett skit sen jag kom från Kalle.
Gjort lite kaffe och bara suttit här...
Längtar hem ! Imorn vid denna tid är jag iallafall hemma!
Skönt det!
Nä vet ni vad, jag har inget vettigt att dela med mig av, ska glo lite tv,
passa på nu när det finns lite fler kanaler.
Vi säger så !

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte umgås med din dörris?

2010-10-19 @ 20:06:52
Postat av: ia

Jag vet inte när jag åker hem ännu, kanske imorgon eller på torsdag! men om jag är kvar imorgon så tycker jag absolut att vi ska ta en promenad :)

2010-10-19 @ 20:49:18
Postat av: Kicki

Anonym? NI behöver inte vara anonyma :)



Och som svar på er fråga, idag var min Dörris sjuk, därför blev det inget umgänge idag :)



Nåt annat ni ville veta ?:)

2010-10-19 @ 20:58:51
Postat av: dörris

haha någon som fick nåt att skriva om efter ditt samtal till Jimmy :p Som väntat.

Undra om han berättat om mitt och hans samtal? höhöhö

Såå fucking lätt att driva med folk utan liv ;)

2010-10-19 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0