Brist på sysselsättning.

Loggat in här några gånger och funderat på om jag ska uppdatera eller inte :P
Får väl bli ett inlägg , i brist på sysselsättning.
Väntar på att Toffie ska ringa så jag får hämta hem min gosse <3

Har bara legat på soffan och glott tv, som vanligt fanns inget intressant att glo på ..
Blir väl Beck här senare..


Vi har haft en bortsprungen kisse här över natten, var nå ungar som hade hittat
katten, så kom dom hit med den :P
Stackarn var grymt hungrig och frös!
Och den hade tovor i hela pälsen.
Vi skrev en lapp och la på anslagstavlan, idag kom det en gubbe och hämtade katten.
Visade sig att den hette Nalle och hade varit borta i ett halvår.
Vilken tur att ungarna hittade honom !

Jag får öppna ett kattdagis eller nåt ;) Hade vart nåt! höhö

Nalle :)


Ja nå inte vet jag desto mer , Toffie skrev precis att han inte är klar förrän om en timme...
Så ska väl roa mig med tv-spel eller nåt ':P





Toffie, Lomvik , Emil och Tommy :)

Kul att umgås med gossar ibland också ;p
Nåjo..men vi hörs sen !

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0