Söndag.

Godkväll :)

Bara så ni vet tänker jag inte lägga ner min blogg :P
Kanske att jag tar en paus en liten stund.
Vi får se hur det blir.

Igår var iallafall jag, Toffie, Lomvik, Emil J och Tommy ute på äventyr :)
Var ute i skogen och körde efter massa småvägar, och vi gjorde även egna vägar :P
Lomvik lånade sin fars bil, 4WD ;p höhöhö
Vi kom fram överallt! Hehe.
Hann även se en fet älgtjur springa förbi oss och sånt trevligt :)
Vi startade vårt äventyr vid elva, och avslutade det vid cirka tre tiden :P
Så idag är jag aptrött!
Men det var en grymt trevlig afton iallafall ! :)




Har precis kört Toffie till AN, han ska göra nåt tak till nån pump eller
vad det var :P
Jag hajade inte riktigt när han berättade :P
Höhö, intressant yes.

Nåjo, men vi hörs här snart!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0