Söndag förmiddag :)

Öppnade ögonlocken här för ett tag sen...
Direkt jag hade klätt på mig, fick jag nån städnoja och började städa :P
Bara disken kvar, den ska jag ta itu med efter detta inlägg :)
Toffie har sovit på soffan hela natten, han verkar ha vaknat tidigt, för
när jag vaknade låg och han och kikade film :P
Nu verkar gossen ha somnat igen...det är alltså nu jag ska börja diska :)


Nån dåre som var på dörren mitt i natten, plingade och bankade som satan!
Säkert nåt fyllo!
Men det blev fan obehagligt tillslut...jävla Toffe som inte vaknar av nånting!
Jag kröp längre in mot mitten i sängen och drog täcket över skallen...
Efter en si så där fem minuter av bankande och plingande gav människan upp och drog..
Måste ha varit nåt fyllo som känner oss :P
Hehe.

Jahaja, kära vänner och ovänner, tror jag ska ta tag i disken nu.
Vi hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0