Snoozie <3 <3 <3


Min älskade SnooZie! <3

När vi skulle åka från Terrassen med lillebrors saker, så började jag tycka synd om SnooZie,
stackarn är nästan jämt ensam hemma, nå till saken...
JAG BÖRJADE BÖLA!!Haha...naaw hon satt i fönstret och
kikade på oss också när vi for, då jävlar sprutade tårarna!
Mammas lilla babu!<3

Mamsen ska ju flytta från terrassen och kan inte ta med henne, så min älskade
svärmor ska ta henne :)
Känns jättebra att hon får bo hos någon man själv också tycker om<3
Och Snoozie kommer stormtrivas med svärmor:)

Joooo....jag och mina katter ni vet ;)
Jag älskar dom så inåt helskotta!
Alla fyra!


Nåjo...nog om det..ska fortsätta snoka.
PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer
Postat av: Nina

Varför har inte du henne? Tokiga katttanten

2010-10-15 @ 00:03:28
Postat av: Kicki

Hehe hade gärna haft henne hemma med resten av kattgänget, men SnooZie är så jävla speciell, hon gillar inte andra katter och måste vara själv..annars protesterar hon och typ skiter utanför lådan och såna där grejer :P

2010-10-15 @ 14:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0