Lördag kväll.

Ja hej !

Varit på AN och fixat med bilen igen :)
Faktiskt kul att kolla när Toffie skruvar, alltid lär man sig nåt iallafall :P
Hehe.

Får se om jag åker ner till Sthlm nästa vecka, beror
på om jag får börja arb.pröva eller inte och när om det nu blir av ...




Tog inte mer än 2-3 minuter innan jag fick en löjlig anonym kommentar i inlägget nedan :P
Inte svårt att lista ut vem du är :p Men fortsätt du om det behagar dig;)
Inte gör det mig nåt, bara ett bevis på att du verkligen är dum i huvet :)





Snart stundar även Lady Gaga :) Fysatan vi ska röja eller hur Tinko ? ;)
Ska bli förbannat kul!!!<3<3<3
Saknar dig btw :P


Nåjo, nu ska jag vara social här, Tommy, Emil och Lomvik är och hälsar på :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0