Kaffe är bra för själen.

Disken avklarad! Plus att jag har vågat mig ner i källaren, har
fört lite saker, bokade även tvättid, så nu ska jag sortera lite så det
blir lättare imorn :)

Jag poppar musik, rätt så högt, men Toffie han vaknar inte!
Han har rört sig lite om jag kanske tappat nåt..haha hoff.
Tänk om man kunde sova så där djupt, lär ju aldrig hända..eller jo,
när man är riktigt packad! Men det är ju inte kul och vara det heller...


Gammal bild, men ungefär så här ser Toffie ut där
han ligger på soffan nu ;p




Nåjo, har äntligen gjort riktigt kaffe nu ! Fan druckit det där jävla snabbkaffet nu
i nån vecka, börjar lessna, måste ha THE REAL SHIT! höhöhö
Jaja, ska sluta svamla och återgå till mitt arbete :D mahahahaha!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0