Jo tjeeena!

Skulle ju städa, men jojo, satte mig i soffan och började spela
tv-spel istället, mycket roligare :P

Jag har en del att göra här hemma egentligen...
Skrubba toan, rengöra fläkten och ugnen, dammsuga,skura, tvätta
sängkläderna som jag inte hann göra sist, diska, byta sand i lådan,fixa iordning
alla dvd-filmer osv osv osv osv osv osv...
Men jag har ingen lust! Inspirationen finns inte...hoppas den kommer tillbaka snart!


Mamma ringde precis, jäkla hon kacklar ! haha :P
Jag gillar inte riktigt det där med att snacka i tele...inte min grej liksom.
Går väl an ibland...inte för ofta.







Från igår :P
Dock inte särskilt rogivande bilder, därav endast tre publicerade :P
Dom får helt enkelt duga, eller så ger du/ni fan i att glo på dom !

Näpp nu ska jag fortsätta spela :P

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0