Ja fyfan.

Var ut och gled på byn en sväng med Toffie :)
Alla pratar om det som hänt, och alla har vi samma åsikt om dom där jävlarna grisarna,
Kiruna Polisen! Riktiga jävla idioter!
Hoff,, skänker tankar och kramar till den berörda och den berördas familj <3


Nu sitter vi hemma igen, Toffie har öppnat en öl, Vinsa är på besök, och
jag dricker kaffe och lite salmiakki ;)
Gott!

Får se då vad kvällen har att erbjuda, blir mest lugnt.
Ut på byn vågar man ju inte gå...man kanske får en batong i skallen helt plötsligt.


Näpp...ska fortsätta här..



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: ia

Ja, de är jätte hemskt allt som har hänt :/ jag har känt han hela livet och jag vet att han aldrig skulle kunna göra nåt sånt! han är världens goaste och snällaste! och snutarna är så jävla vidriga så man fan spyr.. usch!

2010-10-09 @ 18:06:57
Postat av: Kicki

Ja det är så jävla äckligt vidrigt så det finns inte ! Man slutar fan aldrig förvånas, undra vad snuthororna hittar på nästa gång ?



Nån borde ju börja agera tycker man...

Tycker inte åklagarna att snuten anmäler onödigt mycket?

Trams hit och dit.

Hela jävla tiden.



Hoppas dom släpper honom snart och inser hur jävla fel dom gjort!!

2010-10-09 @ 18:59:10
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: ia

Istället för att hålla på jävlas med oskyldigt folk så kan dom väl försöka få fast alla jävla våldtäktsmän istället? göra lite nytta.

Man blir så jävla förbannad.



jo jag hoppas också att dom släpper han! hujja :/

2010-10-09 @ 19:22:19
Postat av: Kicki

Precis. Istället för att störa oss oskyldiga, gör något annat för att förbättra Sverige istället !

Ta fast alla våldtäktsmän, ta fast alla dom som gjort sig SKYLDIG till ett brott, inte ta oskyldiga människor som råkar finnas på fel plats vid fel tillfälle.

2010-10-09 @ 19:34:06
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Sofie

Håller med i inlägget, och era komentarer!

Hade jag bara kunnat, så hade jag byttplats med honom..eller vad som hellst, bara dom skulle släppa honom!

Tack!

2010-10-10 @ 08:08:33
URL: http://caspina.blogg.se/
Postat av: kicki dii

what ?? antar att de är om de som stod i tidningen om ,min son sa åxå att det inte stämde det som stod där!!kan du snälla berätta ??nyfiken jö

kram

2010-10-10 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0