Fredag?Trodde det var torsdag.

Öppnade ögonlocken för en stund sedan.
När jag steg upp ville jag vända tillbaka , lägga mig i sängen och
dra täcket över huvet.
Så jävla stöööökigt här! Måste städa upp allt det här som jag började med igår :D
Hehe.

Inte orkat göra riktigt kaffe så sitter och dricker
sån där pulver kaffe :P
Inte det bästa, men det går ner iallafall. Och kaffesuget försvinner....
Efter typ tio koppar :P hhhaaha

Jag är rädd för våra nya grannar..eller rädd och rädd..men dom är mystiska,
igår hängde dom utanför fönstret skitlänge och höll på göra massa konstiga grejer.
Det har blivit lite mer livat i huset nu, det förstår jag, barn är ju inte av den tysta typen.
Men det dom gör....konstiga saker..man blir faktiskt fundersam...

Fick höra att det kommit 72 flyktingar igår hit också...Nisse och Emil hade vart och spanat där vid skolan :P
Hehe.
Jag hoppas för allt i världen att dom håller sig till dom svenska lagarna och reglerna.
Så man slipper gnälla och tjata, och så man slipper alla m'änniskors gnäll om att man skulle
vara rasist ...när man nu gnäller.

Jjojojo...men ska ta en till kopp kaffe och fixa vårt hem :)



Människor som får mig att le <3<3<3

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Nina

Lagar o regler, som svenskar också följer eller?:p jag tror de flesta som kommer till Sverige är lagom hederliga som de flesta svenskar. Vissa saker kanske dom inte vet, som hur man "ska bete sig som lägenhetsgranne. Då får man kanske berätta det, visar man lite medkänsla behöver det inte bli en massa hat .

2010-10-22 @ 23:06:31
Postat av: Anonym

Väl skrivet Nina!

2010-10-23 @ 13:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0