:)

Var en sväng på Konka och handlade lite mat :)
Och ett halsband med plinga till BebiZ :) Måste lära sig i tid att ha på halsband..
Blir väl att låta henne gå ut till sommarn..lite då och då så hon vänjer sig om hon nu skulle
bli en utekatt hon med :P
Vilket jag inte tror är speciellt troligt...men ändå :P

Kött, vitlökskroketter och beasås står på menyn idag.
Men det blir här senare till eftermiddan, just nu vill jag bara ta det lugnt och dricka kaffe :P
Pratat med mina vänner Tina och Erik idag också :)
Fick även prata lite med Liam, han konstaterade att det var SNÖ ute :)
Plutten<3

Äh...ska ta mig en kopp kaffe nu.


Här uppe brukar vi hitta den här filuren :P

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0