Elvis<3

Går runt och plockar och lyssnar på min favorit<3.
Ingen annan än Elvis Presley:)
Ibland går det långa perioder utan att jag lyssnar på Elvis, ändå
är hans musik närmast mitt hjärta.

Lyssnar på honom när jag är ensam, oftast när jag lyssnar på honom
och om det är annat folk med så är det alltid nån jävel som ska klaga eller gnälla!
Måttligt less på det med.



Mamsen ringde, vi snackade i ca 40 min, tillslut var jag tvungen att säga att
jag inte har tid längre :p haha!
Men jag har ju inte det, måste städa, har lagt alla blommorna i badkaret, ska duscha dom
osv..dammtorka fönsterbrädorna och sånt roligt.
Jo.

Nånå. Hörs väl sen.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0