Ångest.

Busat med katterna, eller katterna har inte busat med mig, jag har busat med dom,
och retat gallfeber på dom:P
Så går det :P höhöhöhö.
Degiz är också inne, har retat honom också, han är dock inte lika rolig att
reta, för han blir så sur möhöhö.

Nog om det.


Idag tänkte jag försöka vara lite duktig och laga mat åtminstone..
Jag tappar suget för allt lite då och då, rätt ofta nu förtiden faktiskt, varför
vet jag inte..men det är så iallafall.
Går väl säkert också över här nångång...

Tänker mycket på morgonen innan jag stiger upp, rätt djupa tankar dessutom...
Nu är vi t.ex på väg mot mörkare tider, är väl därför allt verkar så svart och
ångestframkallande just nu...
Att åka in till stan är för mig en väldigt stor prestation...jag trivs inte där för fem ören
och får ångest då jag vart där lite för länge...undra varför det är så ?
Jag har nog blivit lite av en eremit sen jag flyttat ut till byn, på både gott och ont.
Men jag trivs så bra här i byn, lugnt och skönt.
Inte dom bästa jobbutsikterna här...men vad gör det om man jobbar på Konka eller
torkar skitiga rövar?Pengar som pengar...karriär hinner man göra senare i livet..om man nu har
såna målsättningar....

Nåjo...med dom tankarna och funderingara ska jag ta en kopp påtår och fortsätta att
inte göra ett skit.


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0